Jednoduchý život a bohatstvo

12. júla 2014, Kahlan Amnell, Nezaradené

  Čo je to bohatstvo? Veľa peňazí, majetok, domy, autá? Zamestnanie, stály príjem, jedlo, vzdelanie? Alebo duchovné bohatstvo, láska, priatelia, pokoj na duši, veľa času s blízkymi? Kto by netúžil po finančnej nezávislosti, každý chceme žiť bez toho aby sme premýšľali o peniazoch. No bez peňazí sa nedá žiť, nedá sa slušne bývať, nedá sa najesť. Riešim toto len ja alebo sa nájde ešte niekto?FuturePower_answer_1_xlarge

   Žijeme v materialistickej dobe. Každý chce byt, či dom, telefón, internet, auto a mohla by som pokračovať. Prirodzene, chceme to čo nemáme a to čo si radi predstavujeme vo svojom živote. Tiež rada snívam o veciach, ktoré nemám a pritom zabúdam na to, čo mám. Je to vnútorný boj anjela s diablom a ja neviem rozoznať, ktorý je ktorý. Byť cieľavedomá a neuspokojiť sa s málom, bojovať za viac? Alebo byť vďačná za to málo čo mám (veď niekto nemá ani to). Myslím že tu anjel ani diabol nevyhrá, musia spolupracovať, aby to bolo v rovnováhe. Musíme mať oboje, aby sme boli spokojní. Musíme byť vyrovnaní s tým čo máme ale nesmieme sa vzdávať svojich snov. Nikto nieje na tom tak zle, aby nemal šancu na lepšiu budúcnosť, treba len zapojiť rozum.

   Má niekto inšpiratívne nápady? 🙂